Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

Το τείχος στο Καστράκι και το καθοριστικό ερώτημα


Έντονα έχει αναπτυχθεί ένας δικτυακός διάλογος για το  " Τείχος" στο πάρκο στο καστράκι. Έχουν αποδοθεί πόλλοί χαρακτηρισμοί, στο τείχος  από τσιμέντο που περιβάλλει τα έργα  που γίνονται στο πάρκο στο καστράκι. Άλλοι μιλάνε για νέο τείχος του Βερολίνου, άλλοι μιλάνε για " τείχος του Αίσχους". Πράγματι, πρόκειται για μία ακαλαίσθητη κατασκευή,  από τσιμέντο. Θα εκπλαγώ ιδιαίτερα, με δεδομένο από ό,τι διαβάζω, ότι το έργο έχει ξεκινήσει μετά από έναν Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό, ότι μία τέτοιου είδους κατασκευή προβλεπόταν στον Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό. Δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν προβλεπόταν στον Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό και στην Μελέτη του Έργου τι εξυπηρετεί η κατασκευή του. Αυτά τα ερωτήματα και κυρίως το καθοριστικό ερώτημα αν το τείχος που βλέπουμε από τσιμέντο, υπήρχε στον Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό, θα είναι στα ερωτήματα που θα θέσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, εφόσον η Δημοτική Αρχή, δεν θελήσει να μας λύσει την απορία, χωρίς προ- ημερησίας ερωτήσεις στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Για μένα προσωπικά, η Δραπετσώνα είναι  μία περιοχή του Δήμου μας, η οποία με τους αγώνες των κατοίκων της αλλά και χάρη σε μία σειρά εμβληματικών Δημάρχων, όπως ο Χατζόπουλος, ο Μπεάζογλου, ο Χρονόπουλος,  ο Αλέκος Χρυσός, έχει αποκτήσει την δυνατότητα να γίνει η καλύτερη περιοχή του Δήμου μας, και μία από τις καλύτερες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Αυτό θέλω να διαβεβαιώσω τους κατοίκους της Δραπετσώνας ότι τόσο εγώ όσο και ο συνδυασμός Κερατσίνι- Δραπετσώνα# ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ, θα το υπερασπιστούμε έως το τέλος.
Παντελής Καμάς- Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής του Συνδυασμού Κερατσίνι- Δραπετσώνα #ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ


Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Το έγκλημα στη Δραπετσώνα, έχει όνομα και επώνυμο : ΣΥΡΙΖΑ

 Σας παραθέτω, αυτούσιο το άρθρο 7 του Ν 3325/2005 όπως είναι δημοσιευμένο στη Νομική βάση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών - ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ  :

 

Αρθρο: 7

Ημ/νία: 01.04.2019

Περιγραφή όρου θησαυρού: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ


Τίτλος Αρθρου
Αλλαγή χρήσης γης

Σχόλια
** Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 3551/2007 (Α΄ 76/2.4.2007), η προθεσμία απομάκρυνσης των δραστηριοτήτων που εμπίπτουν στις διατάξεις της παραγράφου 1 του π α ρ ό ν τ ο ς άρθρου, η οποία, σύμφωνα με τις διατάξεις αυτές, έληξε ή πρόκειται να λήξει μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2009, π α ρ α τ ε ί ν ε τ α ι μέχρι την ημερομηνία αυτή. Το προηγούμενο εδάφιο δ ε ν εφαρμόζεται σε επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες σε περιοχή η οποία καθορίζεται σύμφωνα με τα άρθρα 11 και 12 του ν. 3481/2006 (ΦΕΚ Α΄ 162/βλ. οικεία σχόλια). --------------------------------------------------------- *** Αντικαθίστανται οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 7 του ν. 3325/2005 και προστίθεται παράγραφος 3 με την διάταξη του άρθρου 70 του Ν. 4549/2018 (ΦΕΚ Α 105/14.6.2018). ^^ ΠΡΟΣΟΧΗ: η πρώην (και προστεθείσα ως δεύτερη) παρ. 3 ΑΝΑΡΙΘΜΗΘΗΚΕ σε νυν παρ. 2α με την παρ. 1 του άρθρου 67 του ν. 4605/2019 (A΄ 52/1.4.2019). - Οι παρ. 4 και 5 ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ με την παρ. 1 του άρθρου 98 του ν. 4605/2019 (Α΄ 52/1.4.2019). ### Το εντός [ ] εδάφιο των παρ. 1, 2 και (πρώην 3 και νυν) 2α ΚΑΤΑΡΓΗΘΙΗΚΕ με την παρ. 2 του άρθρου 98 του ν. 4605/2019 (Α΄ 52/1.4.2019).

 

Κείμενο Αρθρου

*** «1. Οι δραστηριότητες που ιδρύθηκαν νόμιμα και λειτουργούν σε θεσμοθετημένους υποδοχείς παραγωγικών δραστηριοτήτων δεν υποχρεούνται σε απομάκρυνση στην περίπτωση μεταβολής της χρήσης γης που καθιστά αυτές μη συμβατές με τη νέα χρήση γης. Η επέκταση των δραστηριοτήτων αυτών είναι δυνατή εντός του χώρου ή του γηπέδου όπου λειτουργούσαν πριν τη μεταβολή της χρήσης γης και μέσα στα όρια του βαθμού όχλησης, όπως αυτά προσδιορίζονται βάσει της τελευταίας ισχύουσας έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας. [Στην περίπτωση κτηριακής επέκτασης δεν εφαρμόζονται οι παρεκκλίσεις για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση### (βλ. σχόλια)].

2. Οι δραστηριότητες που ιδρύθηκαν νόμιμα και λειτουργούν σε περιοχές χωρίς καθορισμένες χρήσεις γης μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ετών από την ημερομηνία καθορισμού της χρήσης γης, με τον οποίο οι δραστηριότητες αυτές καθίστανται μη συμβατές. Η επέκταση των δραστηριοτήτων αυτών είναι δυνατή εντός του χώρου ή του γηπέδου όπου λειτουργούσαν πριν τον καθορισμό της χρήσης γης και μέσα στα όρια του βαθμού όχλησης, όπως αυτά προσδιορίζονται βάσει της τελευταίας ισχύουσας έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας και με την προϋπόθεση ότι η επέκταση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη συμπλήρωση του δωδέκατου έτους από τον καθορισμό της χρήσης γης. [Σε περίπτωση κτηριακής επέκτασης δεν εφαρμόζονται οι παρεκκλίσεις για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση### (βλ. σχόλια)].

"2α"(3)^^ (βλ. σχόλια). Δραστηριότητες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της κοινής υπουργικής απόφασης 172058/2016 (Β' 354) και οι οποίες ιδρύθηκαν νόμιμα και λειτουργούν σε θεσμοθετημένους υποδοχείς παραγωγικών δραστηριοτήτων, μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ετών από την ημερομηνία μεταβολής της χρήσης γης, με την οποία οι δραστηριότητες αυτές καθίστανται μη συμβατές. Στην περίπτωση που οι δραστηριότητες αυτές ιδρύθηκαν νόμιμα και λειτουργούν σε περιοχές χωρίς καθορισμένες χρήσεις γης, μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) ετών από την ημερομηνία καθορισμού της χρήσης γης. Και στις δύο περιπτώσεις, η επέκταση των δραστηριοτήτων αυτών είναι δυνατή εντός του χώρου ή του γηπέδου όπου λειτουργούσαν πριν τον καθορισμό ή τη μεταβολή της χρήσης γης και μέσα στα όρια του βαθμού όχλησης, όπως αυτά προσδιορίζονται βάσει της τελευταίας ισχύουσας έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας. [Στην περίπτωση κτηριακής επέκτασης δεν εφαρμόζονται οι παρεκκλίσεις για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση### (βλ. σχόλια)]».

3. Όταν απαιτείται από τον πολεοδομικό σχεδιασμό:

α) απομάκρυνση δραστηριοτήτων,

β) περιορισμός των επιτρεπόμενων προς ίδρυση δραστηριοτήτων, γ) απαγόρευση κτιριακής επέκτασης,

για την έκδοση της σχετικής πολεοδομικής πράξης απαιτείται η προηγούμενη γνώμη του Υπουργού Ανάπτυξης, η οποία παρέχεται εντός τριμήνου.

«4. Οι δραστηριότητες που ιδρύθηκαν νόμιμα και λειτουργούν σε περιοχές χωρίς καθορισμένες χρήσεις γης, μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους σε περίπτωση καθορισμού της χρήσης γης με τον οποίο αυτές καθίστανται μη συμβατές, εφόσον δεν επιβάλλεται ρητά η απομάκρυνσή τους. Η επέκταση των δραστηριοτήτων αυτών είναι δυνατή εντός του χώρου ή του γηπέδου όπου λειτουργούσαν πριν τον καθορισμό της χρήσης γης και μέσα στα όρια του βαθμού όχλησης, όπως αυτά προσδιορίζονται βάσει της τελευταίας ισχύουσας έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας. 5. Για τις δραστηριότητες των παραγράφων 1 έως 4, στην περίπτωση κτηριακής επέκτασης για την οποία υποβάλλεται αίτηση μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος, δεν εφαρμόζονται οι παρεκκλίσεις για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση».


Η παραπάνω παράθεση, καταγράφει την διαχρονική εξέλιξη του Νόμου. Τι παρατηρεί κάποιος, βλέποντας το σκιασμένο κόκκινο χρώμα. Το 2018, έγινε μία επέμβαση στο Νόμο που νομιμοποίησε τις εταιρείες τύπου sevezo (της κοινής υπουργικής απόφασης 172058/2016 (Β' 354))

Τι σημαίνει αυτό. Να το εξηγήσω. Η Oil One,  πήρε μία άδεια ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΟΔΗΓΙΑ   Σεβέζο 3. Οταν ίσχυσε η οδηγία  SEVEZO 3 , ήρθε η κυβέρνηση  του ΣΥΡΙΖΑ και νομοθέτησε την ΠΛΗΡΗ ΚΑΛΥΨΗ της εταιρείας  Oil One.

Αντί όμως να διαχειριστούν την κατάσταση με μία σεμνότητα, με "θράσος χιλίων πιθήκων" ήρθαν στο Δημοτικό Συμβούλιο να κάνουν μάθημα νομικών. Έστησαν ένα γαϊτανάκι, που μιλάει για τις ευθύνες των άλλων και όχι τις δικές τους. Αμετανόητοι έως το τέλος

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΡΙΖΑΙΚΗΣ τρέλας. Απάντηση στην βόμβα Ραγκούση

Δήλωση του Επικεφαλής

 του Συνδυασμού Κερατσίνι- Δραπετσώνα #ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ,  Παντελή Καμά, για την  « βόμβα Ραγκούση

 

 

 

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΡΙΖΑΙΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ

Στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου,  με θέμα την πρόταση προς τα κοινοβουλευτικά κόμματα τροποποίησης της νομοθεσίας που παρατείνει την λειτουργία βιομηχανικών εγκαταστάσεων,   « έπεσε η βόμβα» από τον κύριο Ραγκούση, Νομοθετικής Διάταξης, η οποία απαγορεύει την μετακίνηση εταιρειών αν δεν υπάρξει χώρος στον ίδιο ή όμορο Δήμο για μετεγκατάσταση.

Είναι έτσι;  Ακόμα και εμείς οι Νομικοί, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα πάντα. Απαιτείται εξειδίκευση. Απευθύνθηκα στην αρμόδια Νομική Υπηρεσία του Δήμου μας, και με βάση και τις δικές της υποδείξεις έκανα την δική μου έρευνα. Δεν είναι έτσι αυτό που λέει ο κύριος Ραγκούσης. Η  νομοθεσία που διέπει τις βαριές Βιομηχανικές εγκαταστάσεις, είναι ειδική. Με λίγα λόγια η διάταξη που επικαλέστηκε δεν έχει καμία εφαρμογή εν προκειμένω. Αν εξάλλου είχε, τότε ποιος ο λόγος επί ΣΥΡΙΖΑ να υπάρξει διάταξη παράτασης του χρόνου λειτουργίας των παραπάνω επιχειρήσεων; Θα αφήναν το θέμα να συρθεί, αφού καμία Βιομηχανία δεν θα μπορούσε να φύγει.

Περαιτέρω, αν αυτό που λέει ο κύριος Ραγκούσης ήταν αληθές, τότε ό,τι « πουλάει» το συγκεκριμένο κόμμα και ο Δήμαρχός του, για αλλαγή των χρήσεων Γης, και τα συναφή, θα ήταν « φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Δηλαδή με δεδομένο ότι οι Βιομηχανίες θα παρέμεναν εσαεί, δεν θα είχε κανένα νόημα να αποφασίσουμε για τα 90 στρέμματα που παραχωρήθηκαν στο Δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας ή για την έκταση της Εθνική, ποια χρήση γης θα έχουν  αφού όλος ο υπόλοιπος χώρος ( άνω του 50% της διεκδικούμενης ανάπλασης ) θα παρέμενε εσαεί Βιομηχανική Περιοχή.

Γιατί άραγε έγινε αυτή η παρέμβαση; Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι βοηθάει τον κύριο Μελισσανίδη. Αντικειμενικά.  Αφού μας προετοιμάζει για μία αιώνια συνύπαρξη, με την οποία θα πρέπει να συμβιβαστούμε. Εγώ θα πω ότι η ουσία βρίσκεται στην εσωτερική αναμέτρηση του κυρίου Βρεττάκου με μέρος του ΣΥΡΙΖΑ. Την είδαμε να εκδηλώνεται εξάλλου και στις τελευταίες Δημοτικές Εκλογές, η οποία απλά δημιουργεί συνθήκες αποσταθεροποίησης της πόλης. Αν δεν τους αρέσει ο κύριος Βρεττάκος ας τον αλλάξουν. Ας κατεβάσουν άλλον υποψήφιο και όχι να μας ταλαιπωρούν.

Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί να μην τους αρέσει ο κύριος Βρεττάκος, ο οποίος μετέτρεψε μία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για ένα μείζον θέμα σε πασαρέλα για το  «  ξέπλυμα» των ευθυνών του ΣΥΡΙΖΑ. Πιο πειθήνιος πεθαίνεις.

Η πόλη θα βρει το βηματισμό της, αν την αφήσουν ήσυχη, διάφοροι, να ΕΝΩΘΕΙ. Αν δεν θεωρούν ότι με ένα παρωχημένο τρόπο, κόμματα πρέπει μέσα στην κρίση να έχουν οφέλη. Είναι αδιάφορο στο Λαό της πόλης μας, ποια στρατηγική έχει το ΚΚΕ, και ποια έχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ή θα καταλάβουν ιδίως αυτά τα δύο κόμματα, ότι θα πάψουν να λειτουργούν ως « σέχτες» που διασπούν την όποια προσπάθεια δημιουργίας μαζικού Κινήματος, ή θα αναλάβουν το κόστος, ότι ό,τι κάνουμε,  θα είναι μία τρύπα στο νερό

 

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Αγωνιζόμαστε για το μέλλον της Πόλης μας, με 4 ΟΧΙ και 1 Διεκδίκηση

1.  




Ο  Άξονες τοποθέτησης του Παντελή Καμά στην ειδική  11 η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας.

Συνδυασμός Κερατσίνι- Δραπετσώνα#ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ, από την ιδρυτική του διακήρυξη έχει ξεκαθαρίσει ότι πιστεύει σε ένα μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης της περιοχής μας, της πόλης μας. Θεωρούμε ότι μέλλον του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας βρίσκεται στην προοπτική μίας πόλης παροχής υπηρεσιών χαμηλής όχλησης. Θεωρούμε και έχουμε καταγράψει ως  της πόλης ένα μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, με τη συνεργασία Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, που θα επενδύσει σε ένα αναβαθμισμένο περιβάλλον. Πραγματική Ανάπτυξη έχουν οι πόλεις που έχουν αναβαθμισμένο περιβάλλον.  

 

2.   Διαχρονικά η πολιτική εξουσία στην πατρίδα μας, αντιμετώπισε την πόλη μας, ως το χώρο υποδοχής των οχλούσων δραστηριοτήτων του Λεκανοπεδίου της Αττικής. Χωματερή, ακροκέραμος, λιπάσματα, είναι η εμβληματική αποτύπωση των μνημείων κακοποίησης της πόλης μας. Από την δεκαετία του 1980, έως την κρίση δημιουργήθηκε σταδιακά η πεποίθηση ότι η περιοχή θα είχε διαφορετική προοπτική. Η πολιτική εξουσία βρέθηκε δίπλα στον πολίτη των περιοχών μας. Η πόλη άρχισε να αναβαθμίζεται, κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Εκεί που κάποτε ήταν χωματερές, γινόταν πάρκα.  Τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια της κρίσης,  αυτή τη τάση αναστράφηκε.

 

-      Η επαναλειτουργία ρυπογόνων Βιομηχανιών, δίπλα από τον οικιστικό ιστό

-      Η αδηφάγα επέκταση της  Cosco,  λαμπρό παράδειγμα ότι τα κέρδη μπαίνουν πάνω από τους ανθρώπους

-      Η αντίληψη που τείνει να παγιωθεί ότι το Σχιστό είναι η πίσω αυλή της Αττικής

-      Η απόφαση του Δήμου Πειραιά, να επαναλειτουργήσει το Νεκροταφείο της Ανάστασης

Είναι μερικές  ενδεικτικές αποδείξεις του Μέλλοντος που κάποιοι θέλουν να έχει αυτή η πόλη. ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΠΟΛΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.

 

 

 

 

 

3.   Θεωρούμε ότι τα τελευταία έξι χρόνια, μπήκαν οι βάσεις για την υποβάθμιση της πόλης μας, την υποβάθμιση της ζωής μνας. Ο « ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ», εγκλωβίστηκε. Εγκλωβίστηκε όταν συνομολόγησε εργοστάσιο απορριμμάτων στο Σχιστό, κατά τη διάρκεια της θητείας της κυρίας Δούρου. Εγκλωβίστηκε όταν μπήκε σε συζήτηση για το προηγούμενο σχέδιο επέκτασης της  Cosco.  Θεωρούμε ότι εγκλωβίστηκε στην ανοχή της  Oil ONE,  όταν δεν αντιμετώπισε εγκαίρως την χρονική παράταση στην λειτουργία της, και τη διεύρυνση του αντικειμένου της από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Θεωρούμε ότι εγκλωβίστηκε όταν μέσα από την αδράνεια της Διοίκησης του κυρίου Βρεττάκου, επιτράπηκε στο Δήμο Πειραιά, να ζητήσει για πρώτη φορά άδεια για την επαναλειτουργία του Νεκροταφείου της Ανάστασης. Έξι χρόνια «ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ», είναι έξι χαμένα χρόνια για την πόλη και το μέλλον της.

 

4.   Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στους πολίτες, ότι το Φεβρουάριο του 2020, η θέση της Διοίκησης δεν ήταν απορριπτική για την Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων. « Το όχι σε Μονάδα Επεξεργασία Απορριμμάτων 180000 τόνων, το όχι σε ΣΔΙΤ», δεν σημαίνει ότι απορρίπτεται η λογική λειτουργίας Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων στο Σχιστό, από τη Διοίκηση του Δήμου.   Μετατοπίστηκε η θέση της Δημοτικής Αρχής, και είναι προς τιμήν της, εξαιτίας της δικής μάς άρνησης. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι μόλις στις 16 Ιουνίου 2020, δεν αξιολογήθηκε στα μεγάλα ζητήματα της πόλης το Νεκροταφείο, της Ανάστασης και η επαναλειτουργία του. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι ακόμα και η περίφημη πρόταση Νόμου που σήμερα θα ψηφίσουμε, έχει εξαγγελθεί εδώ και ένα χρόνο.

 

5.   Τα μέτωπα της πόλη μας είναι σαφή, και ισότιμα. Ορίζονται από 4 ΟΧΙ και μία Διεκδίκηση. ΟΧΙ στην Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων στο Σχιστό. ΟΧΙ, στη Βιομηχανίες στην περιοχή της Ανάπλασης. ΟΧΙ, στην αδηφάγα επέκταση της  COSCO. OXI,  στην επαναλειτουργία του Νεκροταφείου της Ανάστασης. Η πόλη διεκδικεί την αύξηση του Δημοσίου Χώρου, με την απόδοση του χώρου του εργοστασίου της ΔΕΗ στους πολίτες.   

 

 

 

6.   Προφανώς  όμως, η πόλη έχει Δημοτική Αρχή, και Δήμαρχο. Σε αυτήν και αυτόν ανήκουν οι θεσμικές πρωτοβουλίες. Εκείνη και εκείνος έχουν την ευθύνη χάραξης της στρατηγικής και υλοποίησή της. Εκείνος και εκείνη θα κριθούν στο τέλος της τετραετίας.

 

 

 

7.   Ο Δικός μας ρόλος, στην αντιπολίτευση, επιδιώκουμε να είναι δημιουργικός. Ασκούμε την κριτική μας, κάνουμε τις προτάσεις μας, αναδεικνύουμε τα ζητήματα που θεωρούμε μεγάλα και σοβαρά. Δεν συνδιοικούμε, και ούτε το επιθυμούμε, και προφανώς δεν έχουμε συνευθύνη, για τίποτα που δεν συναποφασίσαμε.

 

8.   Είναι όμως ζήτημα ευθύνης να στηρίξουμε κάθε πρωτοβουλία που αναδεικνύει τα θέματα της πόλης μας. Όταν αναδεικνύονται τα θέματα μπορούμε να είμαστε περισσότερο βέβαιοι ότι είναι δυνατόν και να λυθούν.       

 

9.   Θέλω όμως να διευκρινίσω. Δεν έχουμε καμία σχέση φιλική ή εχθρική, με κανέναν επιχειρηματικό όμιλο. Δεν έχουμε συναντήσει στο γραφείο του ή αλλού, κανέναν επιχειρηματία της πόλης. Δεν διαμορφώνει, πιστεύω όλο το Δημοτικό Συμβούλιο, την πολιτική του με βάση την ατζέντα κέντρων της οικονομικής της εξουσίας. . Πιστεύω όμως, και πιστεύω ότι συμφωνούμε όλοι, ότι οι άνθρωποι και οι ζωές τους, η υγείας τους, η ασφάλεια τους, είναι πάνω από τα κέρδη επιχειρηματικών ομίλων.

 

10.                Για αυτό είναι για εμάς  θέμα ευθύνης να μην παίξουμε σήμερα την κολοκυθιά. Δεν θα αναμετρηθούμε στο ποιος είναι πιο αριστερός ή αγωνιστής σε νομοτεχνικά κείμενα. Ο Λαός αξιολογεί, βλέπει κρίνει. Θα υπερψηφίσουμε την πρόταση εφόσον θέτει ως απώτατο όριο απομάκρυνσης των ρυπογόνων βιομηχανιών, από την πόλη τα επόμενα δύο χρόνια. Θα αναζητήσουμε και θα προτείνουμε λύσεις για όσο διάστημα παραμένουν, να μη ρυπαίνουν την περιοχή. Θέλουμε να τονίσουμε, ότι τα τελευταία παραδοτέα του Δημόκριτου, εντοπίζουν αυξημένες πηγές από Μερκατάνες. Ουσία Καρκινογόνα, που επιδρά στον ανθρώπινο νευρικό σύστημα. Δεν έχουν μεν  όριο στην ατμόσφαιρα, , αλλά στον ανθρώπινο οργανισμό πρέπει να είναι μηδενικές.  Θα συμβάλλουμε δημιουργικά , στο μέτρο και στο βαθμό που μας αναλογεί στην πληρέστερη αντιμετώπιση των θεμάτων που έχουμε μπροστά μας. Θα συνοδεύσουμε το Δήμαρχο, στη συνάντηση με όποια κοινοβουλευτική ομάδα μάς ζητηθεί να το κάνουμε και θα ασκήσουμε κάθε επιρροή που μπορούμε να έχουμε στην κατεύθυνση της λύσης των προβλημάτων. Υπάρχουν πολλά και υπαρκτά ζητήματα να διαφωνήσουμε με τον κύριο Βρεττάκο. Δεν θα το κάνουμε όμως εκεί που ο ίδιος υπερασπίζεται την κοινή λογική.

 

11.               
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το μέλλον της πόλης βρίσκεται στους αγώνες. Στους Αγώνες Με Ενότητα και Μαζικότητα. Ο αέρας που αναπνέουμε, είναι ο ίδιος,  είτε είμαστε αριστεροί είτε είμαστε Δεξιοί, είτε είμαστε κεντρώοι. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι τα ίδια, είτε είμαστε αριστεροί, είτε Δεξιοί, είτε Κεντρώοι. Οι λύσεις που πρέπει να βρούμε αφορούν όλους τους πολίτες είτε είναι Αριστεροί, είτε είναι Δεξιοί, είτε είναι Κεντρώοι. Η πόλη περισσότερο από ποτέ έχει ανάγκη να στηθούν  γέφυρες συνεννόησής  και όχι να τείχη μεταξύ των ανθρώπων της και των δυνάμεων που πολιτικά τους εκφράζουν.

 

 

 

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

  Για εμάς ο διάλογος με τους Πολίτες είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Στις γειτονιές, στα καφενεία, σε συναντήσει με Αθλητικούς Σωματεία ...

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ